Inte bra

Skola idag igen. Allt började bra tills jag hade suttit på en stol i ca 10 minuter. Vaknade upp på golvet kände att någon höll i mitt huvud, det visade sig vara Kristina. Kände att jag inte kunde andas ordentligt och fick lite panik. Men det gick över snabbt som tur var. Var ganska seg tiden efter med runt mitt på dagen så blev jag jätte pigg. Vi repiterade förhörs scenen som vi ska filma till Tv-produktionen imorgon. Blev matt igen runt två tiden. Nu är jag hemma och tar det lite lugnt. Har även piggnat till igen :)

Ha Det Bra

Kommentarer
Postat av: ankan

men lilla sötingen, du kanske börjar bli sjuk? <3

2009-12-08 @ 21:03:18
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: Svar till Ankan

hoppas inte för jag var sjuk förra veckan :(

2009-12-09 @ 15:57:04
Postat av: ankan

ja, men du får ta det lugnt i alla fall <3

2009-12-11 @ 17:23:19
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0