Mellandagsrea :D

I söndags åkte jag och Josse till Josses mormor och åt middag. Vi sov också över där. Sen igår drog vi in till stan för att shoppa. Det här köpte jag (kan tyvärr inte visa några bilder eftersom jag glömde usb-kabeln till kameran på Gotland):

* En klänning till nyårsafton
* 2-pack leggings som visade sig vara för små (tur så har jag andra hemma)
* En kuvertväska
* Örhängen
* Armband
* T-shirt
* Ronja Rövardotter på DVD

Sen var det nog inget mer. Tyckte inte de hade något speciellt på rea så det blev inte så mycker shopping. Så vi var ungefär klara vid klocken ett på dagen. Vi spederade resten av dagen hos Josses mormor och idag åkte vi hem. Annars har det inte hänt så mycket.

Ha Det Bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0