Försov mig :(

Japp, det stämmer. Jag försov mig idag. Vi började klockan åtta med ett prov första timme. Jag vaknade klockan tio. Snacka om att jag fick en riktigt dålig känsla i magen. Alla kommer typ tro att jag skolkade från naturkunskapen bara för att vi hade prov. Men det visade sig att jag hade glömt att ställa väckarklockan.

Jag har även bestämt mig för att hoppa av mina individuella val för jag känner att jag måste fokusera på mina obligatoriska kurser så att jag får bra betyg i dem. Längtar tills imorgon. Då får vi äntligen våra manus till slutproduktionen i vår. Vi ska spela Momo, kampen om tiden. Ska bli kul att läsa det. På torsdag åker jag till fastlandet för att ha höstlov och två veckor praktik, men jag ska jobba på mitt projektarbete istället.
Så jag kommer att vara hemma vecka 43, 44 och 45.  :D
Måste gå till religions lektionen nu. Vi ska grilla Visbys biskop på frågor :P

Ha Det Bra

Kommentarer
Postat av: ankan

var grillningen god? hehehehe

2009-10-13 @ 15:16:47
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: Vikkis svar till ankan

Japp, det var väldigt intressant :D

2009-10-13 @ 20:19:36
Postat av: ankan

vad hade ni till? dressing? ;)

2009-10-15 @ 16:24:51
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0