Bara vänner :)

Stannade hemma från skolan idag. Kom hem från båten vid runt halv tolv och jag kände att jag inte orkade ställa väckarklockan. Så jag vaknade klockan tolv idag och har princip bara tagot det lugnt. Hyrde filmen Pride and Glory  där Edward Norton har huvudrollen. Hans prestation var som vanligt jätte bra, därimot så gillade jag inte handlingen så mycket. Den handlade om korrupta poliser. Kollade även på Twilight med kommentarer från Kristen, Robert. Han även att gå ut och gå nu ikväll. Efter att jag spenderat helgen hos Ankan så har vi båda kommit fram till att vi bara ska vara vänner.

Men nu måste jag plugga.
Ha Det Bra

Kommentarer
Postat av: Louise

ÄLSKA TWILIGHT ^^ <333

2009-12-01 @ 20:09:27
URL: http://louiseberghh.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0