Bokat

Idag kom jag äntligen iväg till skolan. Det var även kort dag så jag var hemma igen till klockan 11.00.
Han även slänga in en maskin tvätt. Fick även reda på att det var konstaterat att min morfar har cancer så de har börjat hans behandling.

Nu har jag bokat båtbiljett tills nästa fredag. Då drar jag till Ankan :D
Båten går 07.05 från Visby så jag är nog i Stockholm någon gång efter 11.00. Jag kommer få vänta på centralen tills Ankan slutar skolan, men det klarar jag av. Får väl köpa en bok om det blir för tråkigt :P
Båten går klockan 20.05 från Nynäshamn till Visby på söndagen. Pappa var så snäll att han betalade biljetterna :D

ÄNTLIGEN FÅR JAG KOMMA BORT FRÅN DEN HÄR ÖN OCH TRÄFFA ANKAN!!!!!

Ha Det Bra

Kommentarer
Postat av: ankan

nope! jag kommer vid halv två till centralen! det är det tidigaste jag kan komma söt! <3<3 :)

2009-09-17 @ 18:59:40
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: Vikki

Det gör inget, ta den tiden du behöver<3 Behöver inte stressa för min skull :) <3

2009-09-17 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0