Usch!!!!

Jag mår riktigt pyton just nu. Näsan rinner, hostar så mycket att mina lungor snart kommer att förflytta sig ut från min kropp. Och på grund av de så har jag knappt sovit på två dygn. Lyckades dock sova två timmar inatt men vaknade av att jag hade svårt att andas. Fick världens panik och hoppade upp ur sängen. Så det blev att jag stannade hemma från skolan. Då kan jag tänka mig att Ankan blev glad eftersom hon tyckte att jag skulle vara hemma och vila :D <3

Men nu har jag även fått lite ångest. Jag har redan hamnat jätte mycket efter i skolan så jag har inte tid att vara hemma. Men vad ska man göra när man knappt orkar något. Fick även ett mejl från almedalsbiblioteket om att jag hade en bok som jag måste lämna in. Och hur ska jag orka gå ner till hamnen. Gå ner till hamnen klarar jag nog, problemet är att jag måste ta mig upp igen. Ingenting går bra för mig just nu.
Men nu börjar det dunka i min skalle så det är dags att stänga av datorn.

3 veckor <3<3<3<3<3<3

Ha Det Bra

Kommentarer
Postat av: ankan

men lilla gullunge! <3<3 bra att du stannade hemma dock<3<3

2009-09-15 @ 17:28:23
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0