Hel helg

Vi hade vårat genrep i torsdags kväll. Det gick hyfsat, lite skratt och lite problem med alla flyttningar men annars funkade det bra.

Igår började vi som vanligt klockan 08.30. Men vi hade bara ett tekniskt genomdrag idag så vi slutade klockan tolv. Vi hann även att välja låt till utspringet till studenten. Minns inte namnet men den är med i Smala Sussie. Jag fick även min student klänning idag. Den sitter perfekt och igår köpte jag sko till. Tänker dock inte betätta hur mycket de kostade för då bli nog moder inte så jätte glad :) Betalade även in till studentkontot idag, så nu behöver jag inte tänka mer på det.

Men det känns bra för nu har jag en hel helg att bara slappa då jag inte behöver jobba med produktionen förutom ta imot bokningar.

Ha Det Bra


Solnedgång i Almedalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0