Into the Wild



Info: Into the Wild är en amerikansk film från 2007 baserad på boken In i vildmarken (originaltitel: Into the Wild) av Jon Krakauer från 1996. Boken är insperarade av Christopher McCandless liv. Filmen regisserades av Sean Penn som också skrev manus. Skådespelare var bland andra Emile Hirsch (Milk, Speed Racer), Jena Malone (Stolthet och Fördom), Marcia Gay Harden, Vince Vaughn (Mr & Mrs Smith), William Hurt, Kristen Stewart (The Twilight saga)och Catherine Keener.

Handling: Inspirerad av den sanna historien om Christopher McCandless, en ung msn som överger sitt bekväma liv för att söka friheten på vägarna. Hans sökande leder honom till Alaskas vildmarker där han ställs inför sitt livs största utmaning.

Personlig åsikt: Jag kommer att sluta skriva min åsikt och istället tänker jag bara lägger upp filmer som jag kan rekommendera andra att se. Så alla filmer som läggs upp är filmer som jag gillar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Me likes it :D

2010-04-26 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0