Internet :D:D:D:D

Träffade äntligen min "granne" igår. Hon heter Ida och jag säget tack goda gud för att jag fick en riktigt trevlig granne. Vi satt upp och pratade sent in på natten :)

Idag gick vi runt i Norrköping och jag visade henne lite vart olika saker låg. Och när vi kom hem så ringde vi och satt i telefonkö i ca 10 minuter med bredbandsbolaget för att ÄNTLIGEN få igång internet.Nu på kvällen så lagade vi falukorv med makaroner i de äkliga köket som hon och jag ska stor städa eftersom alla andra som bor här verkar inte fatta vad städa betyder. Men nu blir det film kväll :D

Ha Det Bra

Kommentarer
Postat av: Simon Stoltz

Ida Csernak är antagligen den bästa grannen någon kan ha, du ska VERKLIGEN vara glad över att du fick henne som granne :D!!

2010-09-02 @ 13:44:36
URL: http://thelema-stoltz.blogspot.com
Postat av: Vic till Simon

Håller helt med :D

2010-09-03 @ 10:56:32
Postat av: Hea

Mycket bra att någon ser till att ta hand om Ida så vi vet att hon får det bra i Norrköping. Jag lovar att komma på inspektion! ^^

2010-09-06 @ 12:40:03
Postat av: Evelina

Agrees with Simon! Ida är guld.

2010-09-08 @ 09:20:11
URL: http://evelajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0