God Jul i efterskott

Julafton började lite segt. Jag gick till tempo för att jag hade inget internet till min dator. Lånade deras dator och betalade min räkninger. Passade på att stanna kvar i affärn med mamma medan hon jobbade. Sen gick jag hem och tog det lugnt. Hjälpte pappa lite med maten och klockan 15.00 satt man som vanligt bänkad framför tvn och kollade på Kalle Anka. Man ska hålla på traditionerna :P Istället för den vanliga julmaten så grillade vi kött och åt med potatisgratäng. Julmaten åts dagen efter. Sen vad det slappt resten av kvällen. Lite julklappsöppnande och kolla på film.

I söndags drog jag, Josse och Eva in till Uppsala för mellandagsrean. Köpte tre cardigans, två linnen, nya guldörhängen, underkläder. Jag tror det var allt :P Sov kvar hos josse och träffade även Linnéa på kvällen.

Annars har det inte hänt så mycket. Sitter just nu och funderar om jag ska färga håret, men vet inte vilken färg jag vill ha. Förslag?

Ha Det Bra / Vic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0