Intagning

Idag som är vanligtvis en ledig dag för mig blev inte det. Jag gick upp klockan 07.00 som en vanlig skoldag för jag hade anmält mig till att vara med när 9:or kom för att göra intagningsprov. Det är ganska roligt att kolla på de närvösa stackarna :) Det har varit åtta stycken nu på förmiddagen och det kommer två till på eftermiddagen. Sen är det även på måndag men då ska inte jag vara med. Hannah skulle också ha kommit men hon dök inte upp.

Igår var jag ute och gick med Elvira och vi gick länge. Vi gick på vägar som vi inte hade gått på förut. Tillslut kom vi till en jätte lång och spikrak väg. Där gick vi och pratade och skrattade tills vi kom fran till en annan vär där vi gick på någon form av åker. Vi snublade oss fram men det var lika roligt det. Solen skiner!!!!

Ha Det Bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0