morgon

Imorse vaknade jag att den förbannade telefonen ringde, Då tänkte jag Nej, nu får den faktiskt forsätta ringa för jag ska sova. Men som vanligt gick jag upp och svarade. Det var Karin som ringde och berättade att vi hade klassråd. (Kul att får reda på det i förväg) Så det var bara att slänga på sig kläderna och halv springa till A7. När jag väl var där så satt vi i vad som kändes i en evighet och väntade på andra. Vi pratade om studenten (bara 2 veckor och 1 dag kvar) och beslutade att vi ska ha ett till klassråd imorgon klockan 10.00.

Just nu sitter jag på Säve biblioteket och skrivet klart min historia uppsats. Är inte ett dugg inspererad men det måste bara göras. Mösspåtagning i almedalen klockan tre men jag tror inte att jag ska gå. Jag har min egna lilla mösspåtagning hemma i lägenheten istället. Jag ska ju bara ta på mig en möss så. :D

Ha Det Bra

Kommentarer
Postat av: ankan

vad sent ni har mösspåtagning :O ^^

2010-05-20 @ 18:42:42
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0