Hemtenta

Sitter just nu och skriver på min hemtenta. Okej inte just nu, har tagit en lite paus. Den ska lämnas in på fredag så det är bara att kämpa på.

Jag har även kommit på att jag måste tyvärr ta och hålla med min pappa när det kommer till min dator. Jag erkänner, DEN ÄR VÄLDRIGT SEG!!!!! Så  ska börja planera för att köpa en ny. Men först ska det köpas kurslitteratur. Det är väll det som har hänt.

Just ja. I torsdagskväll så fick vi första snön :D Den var borta på fredagmorgon men det var glashalt ute.

Ha Det Bra / Vic

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Jo jag flyttade hem till Gotland igen i onsdags, det funkade inte riktigt där borta tyvärr. Annars är det bra. Hur är det själv? :) Kram

2010-10-31 @ 08:49:29
URL: http://evino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0