Välkommen

Gick upp klockan sex imorse och gick till bussen halv sju. Dagen började med två timmar framför en dator för att hitta bra vetenskapliga artiklar om genus. Sen satt vi i genus gruppen och började planera för grupparbetet som vi håller på med. Kvart över ett började vårat seminarium. Vi disskuterade hur olika saker uppfattas i skolan och sånt.

Tjugo över fyra tog jag bussen hem till Norrköping igen för att sedan gå tjugo minuter i spö regn :(
Fick två trevliga brev med posten idag. Båda innehöll olika kuponger och rabatter på olika affärer här i Norrköping som en välkomms gåva för att jag har flyttat hit :P Man tackar :D:D:D

Annars har det inte hänt så mycket. Har köpt lite målarsaker och målat en talva. Den blev inte så bra men jag hade roligt när jag gjorde den :D

 

Ha Det Bra / Vic

 

"They danced down the streets like dingledodies, and I shambled after as I've been doing all my life after people who interest me, because the only people for me are the mad ones, the ones who are mad to live, mad to talk, mad to be saved, desirous of everything at the same time, the ones that never yawn or say a commonplace thing, but burn, burn, burn..."
- Jack Kerouac (
On the Road, Del 1, kapitel 1)

Kommentarer
Postat av: ankan

den blev ju jättefin! :D

2010-10-07 @ 21:08:01
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: Vic till Ankan

haha, Tack så mycket :D

2010-10-07 @ 22:57:19
Postat av: Hea

I like it! ;)

2010-10-07 @ 23:45:42
Postat av: Ida

Jag är så glad att jag tog med mig paraplyet igår! xD

2010-10-08 @ 00:38:14
URL: http://idacsernak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0