Upprepning

Hade seminarie i förrgår men när väckarklockan ringde vid 05.30 så kändes det som att huvudet skulle sprängas så det var bara att svälja huvudvärks tablett och gå och lägga sig igen. Vaknade sen vi runt halv tio av att Ida knackade på dörren och frågade hur jag mådde. Den värsta värken hade släppt men jag var inte helt bra (tack och lov att jag inte får migrän).

Slappa större delen av dagen igår men lyckades läsa lite i alla fall. Igår hade jag en föräläsning om Genus som vad ganska intressant att lyssna på. Så när jag kom hem så snabblästa jag lite om ämnet och det stog precis samma sak i boken som det föreläsaren pratade om :p Det är kul med upprepning :P

Annars har jag bara tagit det lugnt. Lagade tortelini till middag och sen gick jag och Ida ner till gymmet.

Ha Det Bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0