Val

Var i Våla i helgen för att rösta. Kunde inte göra det i Norrköing eftersom min adressändring inte är klar. Sen åkte jag tillbaka till Norrköping direkt efter. Satt uppe hela natten och kollade på valvakan och blev rent utsagt förbannad när det visade sig att SD kom in i riksdagen. Jag säger bara FY FAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!

Igår hade jag min första VFU (verksamhetsförlagd utbildning) dag. Jag är och ska vara två veckor på Kunskapskolan här i Norrköping. Det är en friskola med ett helt annat upplägg än den vanliga komunala skolan så det är intressant.

Idag var det dag två. Samma sak som igår men idag så hade jag redan börja kommit in i det och hade därför inga problem med att ge eleverna LITE hjälp. Med betoning på lite då min handledare på skolan är matte och no lärare. Och alla som känner vet att jag är ur usel på matte. Men man får försöka och det går ganska bra i alla fall med biologin :)

Kom hem ca halv fem, tog det lite lugnt och lagade den pytt i panna med Ida. Nu har jag precis kommit från gymmet och ska gå och duscha.

Ha Det Bra

All the world's a stage, and all the men and women merely players: they have their exits and their entrances; and one man in his time plays many parts, his acts being seven ages. -
William Shakespeare

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud, vi gjorde det bra idag.. Både när det gäller middagen och gymmet! Nu gäller det bara att fortsätta med det här :D

2010-09-21 @ 20:27:40
URL: http://idacsernak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0