The green hornet

Nu var det åter igen ett tag sedan jag uppdatarade. Händer ingenting förutom skolan just nu. Jag och Ida var och såg The Green Hornet på bio i helgen. Den var ganske rolig men jag måste vara ärlig och säga. Varför läggar man energi på att fixa 3D i filmer när det ändå inte är någon stor skillnade. Och det gäller inte bara den här filmen utan ett antal filmer som jag har sätt de senaste månader. Plus att bio biljetterna är 30 spänn dyrare. Men det är som det är.



Ha Det Bra / Vic

Kommentarer
Postat av: ankan

svar från bloggen:

aboslut, hehe, det måste dem verkligen. glömde bort att du ska bli lärare (A) men jag tror ju att nya lärarna sen har den teknologiska kunskapen som gör att dem kan göra ordentliga filer :)

2011-02-04 @ 22:34:27
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: ankan

svar: hahaha XD ;)

2011-02-05 @ 10:19:10
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0