Snabb

Jag tycker nästa synd om mig själv. Jag har haft min mobil i ca 1,5 år och har inte förrän nu insett att jag faktiskt har en USB sladd till den. Den har legat i lådan hela tiden medan jag har gått och beklaga mig över att jag inte har haft någon. Snacka om att man kände sig dum när man hittade den, men så går det när man inte tittar ordentligt.
Så nu har jag äntligen lagit in mina bilder på mobilen till datorn.
Har annars beslutat mig för att flytta tillbaka till gamla Våla, men har för all evighet paxat Idas soffa en helg i månaden :)
Norrköping 13 augusti 2010 (Dagen efter jag flyttade dit.)



Norrköping



Norrköping



Saga



Ida augusti 2011



Pussel och Saga



Saga



Saga och Johan i bakgrunden



Jag för många många år sedan



Östervåla oktober 2011



Pussel och Saga



Pussel



Pussel



Saga

Kommentarer
Postat av: ankan

aw, va söt du är på bilden där du är liten :) man ser att det är du också när man tittar på ditt leende och ögonen :)<3

2011-11-02 @ 11:33:19
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: Vic till Ankan

Tack ^^

2011-11-03 @ 17:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0