Kärleksparaden

Igår släpade jag med mig Niklas och gick med i kärleksparade och sedan gick vi till Joy och dansade. Det var så jäkla roligt och bara släppa loss. Gick till blussen ca 02.00 och fick till min förtjusning se att nästa buss hem gick 02.29. Det är precis det man vill göra, sitta och vänta i en halvtimme på en buss mitt i natten, själv inne i stan. Men allt gick som tur bra. Fastnade vid datorn när jag kom hem och somnade inte förän runt 4.
Vaknade idag av att Ida knackade på min dörr och frågade om jag var vaken. Det visade sig att hon hade smsat mig och frågat om jag ville ha något från hemköp. Jag hade självklart inte hört det fast jag hade högsta volymen på mobilen och den låg inte ens 30 cm ifrån mig. Klockan var då 13.30 så det var på tiden att ta sig ur sängen. Och resten av dagen har jag bara slappat. Jag tog inga bilder igår men lägger istället upp några från Stockholm Pride 2009.
Ha Det Bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0