Sömnlös

Är något så fruktansvärt trött vilket troligtvis beror på att jag har haft svårt att sova de senaste dagarna. Jag tror att mitt undermedvetna oroar sig över olika saker. Eller jag tror inte, jag vet. Jag får alltid problem med sömnen när jag oroar mig för någoting. Men jag passade på att skicka iväg en jobbansökan när jag ändå var vaken. Förhoppningsvis varar det inte så länge. Annars har det varit en ganska lugn dag. Hade tänkt att åka in till centrum och gå runt till olika butiker för att presentera mig och höra om de har något jobb ledigt men jag var för trött. Har istället bestämt mig för att göra det imorgon.
Så när Ida kom hem från Johan så passade vi på att baka. Jag gjorde chokladbollar och Ida gjorde kladdkakemuffins. Sen såg vi på sista avsnittet av True Blood säsong 4.
Ha Det Bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0